Klaar voor vertrek

12 december 2019 - Nederland, Nederland

Klaar voor vertrek. Zojuist zijn de laatste dingetjes aangeschaft, namelijk desinfecterende gel. Dit betekent dat ook ik helemaal ready ben voor onze reis. Koen en ik gaan 4 weken reizen naar India, Maladiven en Sri Lanka. Op deze pagina kunnen jullie foto's en onze reisverhalen zien, zodat jullie er toch een beetje bij zijn. Af en toe ook jaloersmakend als het weer regent of sneeuwt in Nederland en wij in de zon zitten :-P.

Morgen in de middag vliegen we naar India en komen daar zaterdagmiddag aan, voor jullie zal dat zaterdagochtend zijn. Ik ben super benieuwd hoe ik India ga beleven en kan niet wachten tot ik het land kan zien. Jullie zullen het snel allemaal gaan lezen.

Liefs,

Seema

1. Dee:
    12 december 2019
    Fijne reis en veilige vlucht gewenst.
    Kus en knuffel van Lizzy, Jane, Remco en mij😊😘
  2. Corrie:
    12 december 2019
    Nog 1 nachtje slapen! Spannend!
    Xxx moeders
  3. Lon:
    Superspannend!
    Morgen over 3 uur ben je gewoon in India! :O :)
    Je mag nu al trots zijn op jezelf, dat het nu echt gaat gebeuren.. moet je nagaan hoe trots je straks bent als je het hebt gedaan! We leven met je mee en gaan elke update checken! (L)

Ps: Ik kan niet wachten op de strandfoto in zomerkleding, terwijl hier een sneeuwstorm door de straten woedt. :P

Liefs, Mich en Lon!
  4. Linda:
    Veel plezier!
  5. Cora:
    Seema en Koen
    Een hele fijne heenreis!
    We zijn benieuwd straks naar je verslag en foto's!
    Lijkt me super spannend, maar ook super mooi!
  6. Lara Hessels:
    12 december 2019
    veel plezier lieverds! ben benieuwd naar jullie verhalen!
  7. Rowan:
    Hoi lieve vriendin en lieve vriend <3
    Super spannend zo de laatste paar uur voor vertrek, ik wens jullie een fijne en veilige reis en ik ga jullie missen.
    Veel plezier, geniet ervan en ik ben trots op jullie!
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  8. Ad:
    13 december 2019
    Nou eindelijk is het dan zover!! Heel veel plezier op jullie reis, maak er iets moois van en laat het allemaal maar over jullie heen komen, maar vooral blijven genieten!!!
  9. Sonja:
    13 december 2019
    Safe flight en een hele mooie reis!! Ik ga meelezen hoor. 😘
  10. Lon:
    14 december 2019