Van midden in de natuur naar zon, zee en strand

6 januari 2020 - Mirissa, Sri Lanka

Na het bezichtigen van de 9 arches bridge, hebben we gegeten en zijn we vroeg naar bed gegaan. We waren beide best moe en de volgende dag moeten we weer vroeg opstaan voor een kleine hike. Om half 6 ging de wekker en vanuit ons bed kregen we een prachtige zonsopgang als cadeau.

20200105_054631Dat is het voordeel van het logeren midden in de natuur. De nadelen waren de insecten en alle muggen en vliegen. En Koen kon hier slechter tegen dan ik😜. Blij dat wij waren met de klamboe!

We vertekken ingepakt en wel naar de Little Adems Peak, om nog even van het uitzicht te genieten. Weer een prachtig uitzicht.

20200105_070919_HDR Vervolgens rijden we door naar Ella, met de taxi. Niks geen luxe, maar t openbaar vervoer is ruk. De treinen gaan net zo snel als Koen kan rennen en de bussen gaan zo snel, dat je blij bent dat je t overleeft. Sidenot: zo spendeer je autoritten met mij:

en we hebben onderweg nog een spitsstop gemaakt bij een waterval. IMG-20200106-WA0037

Wat is t warm in Mirissa. Precies wat we wilde zon, zee en strand. En dat hebben we eigenlijk de afgelopen dagen gedaan. Gezond, gezwommen en gegeten. Ook nog even wat hotspots bezocht, maar de vele fotoshoots van toeristen maakt t een beetje mwah. Desondanks konden we genieten van mooie uitzichten. Vanmiddag hebben we zelfs het strand gedeeld met hooguit 20 man in een dorpje verder op, Weligama.

20200106_103914IMG-20200106-WA0014

20200106_182235

Morgenochtend gaan we nog ff chillen aan t strand in Mirissa. Rond lunch vertrekken we naar Unwatuna om nog meer te genieten van t strand, Galle te bezoeken en vrienden te ontmoeten die we hebben leren kennen in de Maladiven.

Het aftellen kan beginnen. Wij willen nog niet naar huis, maar hebben geen keus.

Tot snel😘

1. Corrie:
    6 januari 2020
    Haha, ja jij slaapt als de auto start!
    Weer prachtige foto's! Geniet van het strand en de laatste uitstapjes. ❤