En haar naam was...

21 december 2019 - Mumbai, India

Op het moment van schrijven ben ik nog steeds een beetje in de war. Wat een rare middag hebben wij gehad.

Zoals echte Nederlanders kwamen wij lekker op tijd aan bij t kindertehuis. We moesten even wachten voordat we bij Sulu naar binnen mochten. Sulu is de directrice van t kindertehuis en al 80 jaar oud. Eenmaal binnen stelde ze een hoop vragen hoe t met mij was, wat voor werk wij deden etc. Dit duurde zeker een uur em soms was t een vreemde gewaarwording. Het voelde als een hele ondervraging. Ondertussen werd ze ook regelmatig gebeld. Ze vertelde over de procedure van adoptie en hoe andere het ervaarde. Uiteindelijk kwamen wij toe aan mijn dossier. Veel informatie kreeg ik niet. In eerste instantie alleen haar leeftijd, ze was 26 toen ze mij kreeg. Ze zal dus nu zo 55 jaar zijn. Uiteinddlijk vroeg ik haar naam en die kreeg ik! Haar naam is Shilpa C. P. We hebben haar initialen nog gezien en ook stiekem haar achternaam gelezen. Veel kan ik er niet meer, maar wel fijn om iets te hebben. Ook kreeg ik te horen dat ze vrijgezel was en hindoe is.

Zo dan zijn jullie ook op de hoogte. Wij gaan zo lekker eten en deze dag verwerken. Morgen gaan we lekker de toerist uithangen en maandag ook! Erna verstand op nul en lekker chillen op de malediven!!

Fijne kerst allemaal en tot snel!!

Ps. Ik zal snel een blog schrijven mbt de donaties!!

1. Ad:
    21 december 2019
    Wel fijn dat je nu wat meer info hebt omtrent je afkomst, en ook dat je de naam en leeftijd van je biologische moeder kent. Laat het allemaal maar op je inwerken de komende dagen!! Ook voor jullie fijne kerstdagen (voor zover dat mogelijk is) en pas goed op elkaar xx
  2. Schoonmoeders:
    21 december 2019
    Laat het eerst allemaal een beetje landen seema,wel fijn dat je nu meer weet van je biologische moeder xx
  3. Lon:
    22 december 2019
    Hoi Meis! Wat bijzonder........ heel gek om ineens een naam te hebben. Ik stuur je even privé wat meer berichten!