De heenreis

8 mei 2024 - Kuala Lumpur, Maleisië

5,5 maand verder en we staan weer aan de andere kant van de wereld. De reis duurde zon’n 22 uur en vloog voorbij. Met een kind van bijna 2, is het nauwelijks meer stil zitten. Hij deed het geweldig en dit keer zonder overgeven. Al waren we er wel beter op voorbereid, door extra kleding in de handbagage mee te nemen. Helaas vergaten we ook wat dingen, zoals extra luiers. Dat kwam echt net en precies uit, met de luiers die we in de handbagage mee hadden.

Allemaal hebben we het minimale geslapen, dus eenmaal in ons appartement zijn we gaan slapen, eten en weer slapen. Nu staan we te wachten op onze taxi zodat we ergens avondeten kunnen scoren. We zitten op 30 hoog, voor Mason geweldig, hij kan vanaf daar de hele dag auto’s kijken.

Morgen gaan we beginnen met deze grote stad te verkennen. Al genoeg tips van Tante Linda gekregen, zodat Mason zich ook prima kan vermaken.

Veel plezier met het lezen van onze reisverhalen.

1. Corrie:
    9 mei 2024
    Fijn dat het goed gegaan is!
    Ben erg benieuwd naar jullie verhalen!
  2. Germaine:
    9 mei 2024
    Fijn dat jullie fijn en droog zijn aangekomen. Goede reis!
  3. Lon:
    14 mei 2024
    Klinkt allemaal hartstikke goed! Het is lekker druk en gezellig met zo’n mini-reisgenoot erbij, haha. Nu echt een volwaardig persoontje dat heel duidelijk kan “vertellen” wat het vindt en wil en nodig heeft. Bizar hoeveel verschil daarin zit in die paar maanden, hè?
    Maar jullie doen het supergoed! Wat ik ook echt ideaal vond in het vliegtuig waren raamstickers en klei. Ingepakt als cadeautje en af en toe even de handen vrij. (Voor een paar min., maar hee, elke minuut is een win 😜🥂)

Jouw reactie