Kuala lumpur deel 1

10 mei 2024 - Kuala Lumpur, Maleisië

De eerste dag in kuala lumpur zijn we gestart met bijslapen. De eerste ronde mocht moeders slapen. Eenmaal wakker was het tijd om ergens wat te eten, late lunch. Tapestry, een gezellige lunchroom met heerlijk eten. Eenmaal terug konden de heren slapen. Erna zijn we naar een mall gegaan om wat te eten. Kuala Lumpur is een erg drukke stad, zeker voor een kindje van bijna 2 die zelf wil lopen. In de mall is daar gelukkig wat meer ruimte voor. Nadat we eten hebben gescoord, gaan we weer naar ons verblijf om bij te slapen.

IMG_5242

De bedoeling is om de volgende ochtend bij tijds op te staan, zodat we wat van de stad kunnen zien.

niemand wordt echt wakker van een wekker en uiteindelijk wordt iedereen om 10 uur wakker. Mason moeten we zelfs wakker maken. We gaan lopend naar een koffietentje(Lokl) om te ontbijten. Het is er heerlijk, de dagen erna ontbijten we hier ook. Erna gaan we naar Petronas Towers. Twee mega grote torens. We gaan als eerste naar het aangrenzende park. Mason heeft daar heerlijk in het water gespeeld. Er was ook nog een ander Nederlands gezin, dus Mason heeft ook nog lekker met hun dochter gespeeld. We willen erna de torens in, helaas is deze voor vandaag uitverkocht.

070D16A8-81A5-4630-AABB-BFB5930E2A57

Dan maar een verplicht middagdutje met Mason mee doen.  Reizen met een kind zorgt er wel voor dat je verplicht je rust pakt. Savonds gaan we chinees eten en het is heerlijk! Op onze laatste dag in Kuala Lumpur gaan we naar de Batu Caves en de torens in van de Petronas Towers. Planning moesten we omgooien want een poepluier en geen schone kleding mee, zorgde voor vertraging. Gelukkig hebben we wel alles kunnen doen en heeft Mason nog een ochtendje in het water kunnen spelen. De Petronas towers zijn 452 meter hoog. Met hoogte angst is dat geen pretje, maar alles voor een mooi uitzicht. De fotos spreken voor zich. Bij Batu Caves is een hindoe tempel. We lopen naar boven en het is prachtig. Ook het uitzicht van boven.

IMG_5332

morgen gaan we de auto ophalen en vertrekken we naar Cameron Highlands. Even wat minder heet en de natuur in, heerlijk!

1. Lara:
    10 mei 2024
    Genieten!!!
  2. Lon:
    13 mei 2024
    Leukkk!!!
    Oh help, de “zelf-lopen-fase”. 🙈🙈🙈😅 Geen moment uit het oog verliezen en alles is een fase. 💪🏻💪🏻💪🏻
    Wel heeel schattig dat hij zelf op ontdekkingsreis wil, net als papa en mama. Op avontuur!
    En fijn dat hij nog een dutje wil doen. Dat is ook belangrijk voor jullie; bijkomen van de heenreis en scherp blijven enzo.
    En qua kleding/luiers: hebben ze onderweg evt niet soms wat kleertjes en luiers te koop? Fijne back-up als alle luiers/outfits bepoept zijn.
    Maar weetje, dat is ook part of the fun. Hoort helemaal bij nu. Alles wat nu evt stressvol voelt, daar kijk je over een paar jaar liefdevol op terug.❤️
    Hij zal mss ook last van zijn maagje kunnen krijgen van het eten enzo. Lekker veel bij papa en mama kroelen, doen jullie supergoed!💪🏻💪🏻💪🏻

Jouw reactie