Koh Tao - eilandnummer 2

9 november 2023 - Koh Tao, Thailand

Afgelopen dinsdag hebben we de boot gepakt naar Koh Tao. De bootreis ging iets minder soepel. Koen en ik allebei een beetje misselijk. Mason die aan het vechten was tegen zijn slaap en uiteindelijk een half uurtje heeft geslapen. Ik had ook de tickets voor een andere datum gekocht. Gelukkig een hele lieve vrouw die ons alsnog de juiste tickets heeft gegeven. In Nederland is dat toch vaker een gedoe. eenmaal aangekomen in Koh Tao hebben we even moeten zoeken naar ons vervoer. We werden opgehaald door iemand van het hotel, maar blijkbaar bij een andere pier.

eenmaal aangekomen in het hotel, krijgen we een  kamer upgrade. Er zijn verbouwingen dus we hebben een luxere kamer aan het zwembad. Twee zwembaden zijn hier, waarvan een een amazing uitzicht heeft!

IMG_3796

We hebben voor een dagje een scooter gehuurd en zijn bij een rooftopbar uiteten gegaan.

De overige dagen hebben we niet veel gedaan. We hebben het centrum rondom de pier bekeken, naar een strandje geweest, maar vooral heel veel gezwommen op het resort zelf.

IMG_3793

Oh en natuurlijk de dutjes met Mason mee gedaan, en mama nog wat extra. We komen helemaal uitgerust terug. Al is het soms toch een gesjouw met Mason, die alles zelf wil, maar niet alles zelf kan. Voor sommige dingen is hij ook nog net te jong. Een dagtrip op een boot is ook niet een super plan met Mason. Zeker met alle aandacht die hij krijgt, en doorgaat ondanks dat hij moe is. Lijkt zo op zijn moeder haha.

morgenochtend gaan we met de boot naar Koh Samui. Het derde en laatste eiland voor ons. Op de planning staat wel wat meer sightseeing als de afgelopen dagen. Daar zijn we iig goed uitgerust voor.

Nog twee weken genieten van het warme weer, heel veel zwemmen, goedkoop en lekkere eten, niet zelf koken, maar vooral de tijd samen. We missen het vieze koude weer in Nederland absoluut niet. Juul en ons huis wel heel erg!

tot over een paar weken.

liefs, Seema