Donaties

23 december 2019

Namaste!

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor het doneren. Samen hebben we een mooi bedrag van maar liefst 700 euro opgehaald. Eerder heb ik al contact gehad met de Nederlandse stichting. Ik zal het geld via hen doneren aan het kindertehuis. Zo is er controle op het geld en wordt het kindertehuis goed gecontroleerd dat t geld wordt uitgegeven aan wat er is afgesproken.

In het kindertehuis wonen kinderen tot 18 jaar. Ook gehandicapte kinderen wonen daar. Zij worden vaak niet geadopteerd. Zo is Umang opgericht. Hier wonen de inmiddels (jong) volwassenen met een handicap. Zo hebben zij ook een thuis.

Voor het kindertehuis wordt er geld uitgegeven aan fysiotherapie. Met onze donaties kunnen de kids minstens een maand fysio volgen, wat erg fijn is. Ze hebben het hard nodig. In Umang wordt het geld gebruikt voor een hometrainer, die hen ondersteunt mbt fysiotherapie. Ook worden er spullen aangeschaft voor creatieve therapie en educatieve spellen. Het geld wat over blijft wordt ook gebruikt voor spellen. Zodra ik fotos of iets dergelijks heb zal ik deze delen. Ik verwacht wel dat dat op zijn Indiaas gaat en dus nog wat tijd over zal gaan.

Ik ben super blij dat ik hen heb kunnen helpen. Het brak mijn hart om kinderen met handicaps in bed te zien. Doordat er de kennis, geld en middelen niet aanwezig zijn. Als zij in Nederland hadden gewoond hadden ze zoveel meer gekund.

Nogmaals iedereen super bedankt. Samen hebben we hen kunnen helpen.

Heel veel liefs,

Seema

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Corrie:
    24 december 2019
    Fijn dat je weet dat het geld goed besteed wordt! ❤
  2. Linda:
    24 december 2019