Gelukkig nieuwjaar - buon anno nuovo

1 januari 2020 - Digana, Sri Lanka

Wij wensen iedereen een super mooi, gezond en gelukkig nieuwjaar. We hopen dat iedereen al zijn vingers nog heeft en de kater meevalt.

Wij zijn zoals elk jong stel😜 voor 12 uur naar bed gegaan. Onze jaarwisseling om 12 uur was niet zo bijzonder, vooral snurkend. Echter, onze laatste dag van het jaar was super bijzonder. Zoals jullie hebben gelezen zijn we de dag gestart met zonsopkomst op de Pidurangala rots. S'middags zijn we op safari gegaan.

20191231_144429

Wauwie!! Wat zijn olifanten toch prachtige dieren. We hebben zoveel olifanten en van zo dichtbij gezien.

Verder hebben we nog heerlijk Sri Lankaans gegeten.

20191231_193835

We deden ons best om tot 12 uur op te blijven maar om 23 uur waren we al half aan t slapen.

We starten nieuwjaarsdag wel super goed. We krijgen een Sri Lankaans feestontbijt. Alles is super lekker. De eigenaar en zijn vader zijn van oorsprong bakkers en dat is te proeven. We eten typische gerechten die met nieuwjaar hier worden gegeten, jammie!

20200101_083310_HDR

Ps. Vandaag is het 29 jaar geleden dat ik naar Nederland ben gekomen. Dit jaar met een terugkeer naar mijn roots in mijn zak. Wat een ervaring om bijna 29 jaar later mee te maken met Koen. Deze reis is een en al onvergetelijk en wij zijn volop aan t genieten.

Tot over 2 weken!

1. Corrie:
    1 januari 2020
    De foto's zijn prachtig! We genieten hier volop mee.
    Fijne aankomstdag, meisje. Het was heel bijzonder om op 1 januari ouders te worden. En het is heel bijzonder dat je nu deze reis maakt met Koen. ❤❤
  2. Wout:
    Hoi jullie ook een gezond en gelukkig 2020. Geniet er nog maar van
  3. Seema H.:
    4 januari 2020
    Jaa we genieten volop. Nog een weekje en we zijn weer home sweet home!
  4. Michael:
    1 januari 2020
    De beste wensen en dat jullie nog maar veel mogen reizen (als getrouwd paar 😀). Jullie hebben in ieder geval een mooie afsluiting van het jaar gehad en zijn nog goed bezig.
    Geniet ervan en blijf schrijven want het zijn mooie verhalen.
  5. Seema H.:
    4 januari 2020
    Dat zal ik blijven doen. We maken ook zoveel moois mee!