Thailand - de vlucht

26 oktober 2023 - Bangkok, Thailand

Woensdagochtend was het eindelijk zover. Naar een paar jaar kunnen Koen en ik eindelijk weer een mooie verre reis maken. Dit keer een hele andere reis, namelijk met ons pracht ventje. Hij voelde ervoor toch wel dat er iets ging gebeuren. Juul was al bij Opa Wout en oma Rianne en er stonden overal tassen. Toen Opa Kensi kwam en we met zijn allen weggingen was het goed, nog niet wetende dat we een vlucht van 6 + 7 uur tegemoet gaan.

Ondanks dat moeders spanningen had, toch anders als je met je kind reist. Over jezelf ben je niet zo bezorgd. Zaten we met een gerust hart in het vliegtuig. Mason deed het super. Heeft de eerste vlucht heerlijk geslapen en gespeeld. Helaas gebeurde dan toch echt, wat we echt niet hadden gehoopt. Hij spuugde Koen helemaal onder. Op dat moment even stress, maar met doekjes kom je een heel eind. Tijdens de tussenstop op zoek naar een nieuw shirt voor Koen, want zo nog 7 uur vliegen was geen doen. Overal waren (nog) voetbalshirts te koop nav het toernooi.  Dus een Frans nationaal elftal shirt is in Koen zijn collectie erbij. Al voor de vlucht en de gehele tweede vlucht heeft Mason geslapen. Gelukkig toch nog een redelijke nacht voor hem geweest. Door al dat reizen zitten we ook redelijk goed in het ritme.

Nadat we alles geregeld hadden (koffers, geld, simkaarten), konden we naar het hotel. Even douchen, schone kleren en nog even lekker spelen voor Mason. Erna zijn we naar Khoa San Road gegaan. Een bekende drukke straat vol met barretjes, waar we heerlijk hebben gegeten.

nu lekker slapen en morgen Bangkok verder ontdekken.

1. Germaine:
    26 oktober 2023
    Knappe Mason! Dat scheelt ook een hoop spanningen voor jullie en een klein mini gelukje Koen moest z’n garderobe uitbreiden. Veel plezier in Bangkok!
  2. Germaine:
    26 oktober 2023
    Knappe Mason! Dat scheelt ook een hoop spanningen voor jullie en een klein mini gelukje voor Koen dat hij z’n garderobe moest uitbreiden. Veel plezier in Bangkok!
  3. Lara Hessels:
    26 oktober 2023
    Heeel veeel plezier lieverds!!!
  4. Toos Bogers:
    Fijne reis!
  5. Marilyn Pietersz:
    27 oktober 2023
    Och, och die Mason toch. Wat goed dat de reis goed doorstaan heeft en Pappa heeft zo stiekem een mooie T-shirt erbij. Geniet samen. Brasa Marilyn
  6. Anne-Marie Luiten:
    27 oktober 2023
    Wat een avontuur toch met zo’n klein ventje. Maar jullie kunnen dat! Maak mooie herinneringen samen🙏
    Anne-Marie
  7. Lon:
    27 oktober 2023
    Oh… heftig hè, vliegtuig als mama.. zo weinig beenruimte en zoveel spullen. 🤦‍♀️😅
    Ik had voor Elias wat mini-cadeautjes ingepakt in de handbagage, dat is ook echt heeeel fijn!
    Veel plezier samen!!! Ben benieuwd naar de volgende update. 😁
    สุขสันต์วันหยุด!