Veilig in India

14 december 2019 - Jaipur, India

Na 24 uur reizen zijn we vanmiddag eindelijk aangekomen in Jaipur. Ik had van te voren wel zenuwen. Gaat het stinken, hoe reageren de mensen op mij, hoe reageer ik op India..? Nou alles is meer dan reuze meegevallen. Alle verhalen over de aparte geur in India hebben wij niks van gemerkt. Voor ons in ieder geval geen verschil met andere aziatische landen. Van te voren hadden we ook gedacht dat Koen erg zo opvallen. Hij valt sowieso op, omdat hij bovem iedereen uitkomt. Vooralsnog hebben we nog geen overdreven starende blikken naar Koen gezien. Ikzelf heb al genoeg gestaar doorstaan vandaag. Ze zien wel dat ik Indiaas ben, maar ik heb t idee dat ze het niet helemaal kunnen plaatsen.

Vandaag hebben we vooral rust gepakt en wat gegeten. Het eten is erg lekker en totaal niet duur. Morgen gaan we wat cultuur opdoen in Jaipur en erna zullen we onze reis voortzetten naar Agra, om de Taj Mahal te bezoeken. Die fotos volgen nog.

Over t algemeen bevalt India erg goed. Ze rijden als gekken, toeteren om de seconde en zijn super aardig en behulpzaam.

We hebben ook al redelijk wat armoede gezien. Bizar dat rijk en arm zo dicht naast elkaar leven, vooral als je een jong gezin onder een brug ziet slapen.

Liefs van ons.

1. Neelima:
    14 december 2019
    Oeh ben zo benieuwd naar al je verhalen!
    Fijn dat het tot nu toe mee valt! :)
    Heel veel reisplezier! X
  2. Seema H.:
    17 december 2019
    ja ben zo blij dat alles meer dan is meegevallen. Wat een land is t wel. Zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan!
  3. Corrie:
    14 december 2019
    Alles meegevallen, dus! Fijn!
    Geniet ervan!
  4. Amy Huijbregts:
    14 december 2019
    Goed om te horen dat het goed met jullie gaat! Leuk dat we jullie kunnen volgen. X
  5. Cora:
    15 december 2019
    Heel veel plezier!
  6. Ad:
    16 december 2019
    Mooie foto's!! Geniet ervan !
  7. Seema H.:
    17 december 2019
    Dat doen we zeker en met volle teuge!!
  8. Lon:
    17 december 2019
    Wat spannend, meis! Heel bijzonder dat ze je zo aankijken, enigszins herkennen, anderzijds de cultuur niet in je terugzien. Ik ga lekker je volgende verhaal vast lezen. 😊